Utama Selebriti, Hiburan Adele Tidak Akan Berjaya Sekiranya Artis Ikonik Lain Masih Hidup, Menurut Jack White

Adele Tidak Akan Berjaya Sekiranya Artis Ikonik Lain Masih Hidup, Menurut Jack White

Adele mengeluarkan album pertamanya sejak sedekad lalu. Sebaik sahaja peminat mendengar suaranya yang dalam, malaikat Seseorang seperti kamu penyanyi menjadi ikon global hampir serta-merta.

Sepanjang kerjaya muziknya, Adele telah memenangi beberapa anugerah, termasuk 15 Anugerah Grammy dan 18 Anugerah Muzik Billboard. Walaupun Adele mempunyai kerjaya yang mengagumkan sejak 12 tahun yang lalu, ada seorang rakan artis yang percaya bahawa kerjayanya mungkin berbeza jika artis terkenal lain masih hidup.



Penyanyi White Stripes, Jack White, pernah berkata bahawa Adele tidak akan setenar sekarang jika Amy Winehouse masih hidup. Kedua-dua Adele dan Winehouse dapat memikat penonton mereka dengan lirik yang boleh dikaitkan dan suara yang memukau. Tetapi, adakah Adele benar-benar tidak akan terkenal seperti hari ini jika bukan kerana kematian Winehouse yang tidak tepat pada masanya dan tragis? Inilah yang kami tahu.

Bilakah Adele memulakan kerjaya muziknya?

Adele | Imej Cameron Spencer/Getty

BERKAITAN: Jurulatih Kecergasan Adele Mendedahkan Cara Dia Menjaganya Bermotivasi



Semasa Adele di sekolah menengah, dia mula menulisnya dan menyanyikan lagunya sendiri. Ketika itu, dia menyiarkan lagu-lagu itu di MySpace, dan tidak lama kemudian, mereka menerima banyak tontonan. Pada tahun 2006, selepas menamatkan pengajian dari sekolah menengah, seorang pengeluar rekod telah menemui muzik Adele dalam talian dan tidak lama kemudian menandatanganinya ke label rakaman.

Dan pada tahun 2008, dia mengeluarkan Album pertamanya berjudul 19, yang merujuk kepada umurnya ketika dia telah menulis kebanyakan lagu dalam album itu.

Album pertamanya serta-merta berjaya menduduki tempat teratas carta muzik British, dan ia tidak mengambil masa lama untuk stesen radionya di Amerika untuk menangkap penyanyi baharu berbakat dari England itu. Menjelang 2009, Adele memenangi Anugerah Grammy pertamanya untuk persembahan vokal pop wanita terbaik dan artis baharu terbaik.



Untuk dekad seterusnya, Adele terus keluar dengan beberapa lagi lagu hit. Dan pada 2017, dia mencipta sejarah apabila dia menjadi wanita kedua dalam sejarah yang pernah memenangi enam Anugerah Grammy dalam satu malam (Beyonce ialah artis wanita pertama yang memenangi banyak anugerah itu pada satu masa). Dia juga kini telah menjual lebih 40 juta album dan 50 juta single.

Jack White berpendapat Adele tidak akan terkenal jika Amy Winehouse masih hidup

Apabila Adele mula-mula memasuki dunia muzik, ramai peminat telah membandingkannya dengan Amy Winehouse. Kedua-dua dia dan Winehouse adalah penyanyi wanita British, dan mereka berdua seolah-olah dipengaruhi oleh muzik jiwa.



Ramai peminat, walau bagaimanapun, merasakan muzik Adele lebih sesuai dan personalitinya kelihatan lebih lugas dan sederhana.

Seperti kebanyakan peminat, Jack White juga membandingkan Adele dengan Winehouse. Walau bagaimanapun, daripada mengatakan bahawa mereka adalah serupa, dia cuba menyindir bahawa apabila ia datang kepada muzik dan imejnya, Adele cuba menyalin Winehouse.

mengikut burung nasar, pada 2014, White berkata bahawa Adele berhutang semua kejayaannya kepada Winehouse. Amy Winehouse: Adakah dia mencipta jiwa putih? Memakai sarang lebah? Tidak. Tetapi dia melakukan sesuatu yang baru dan segar, sama sekali sebagai satu pakej. Dan anda lihat siapa yang berada di belakangnya, kata White. Dari Duffy's ke Lana Del Rays. Adele menjual 20 juta rekod? Itu tidak akan berlaku jika Amy Winehouse masih hidup.



Walaupun tidak ada pertikaian bahawa Winehouse sememangnya seorang penyanyi yang berbakat, Adele sudah beberapa kali menduduki tangga teratas carta muzik dan telah memenangi beberapa Grammy apabila Winehouse kehilangan nyawanya pada tahun 2011.

Walaupun ramai peminat masih meratapi kematian Winehouse, sesetengah peminat tidak yakin bahawa kematiannya membantu kerjaya Adele dalam apa cara sekalipun.

Adele berkata bahawa dia berhutang kejayaan kerjayanya kepada Amy Winehouse

Pada 14 September 2016, Adele menyanyikan lagu di konsertnya untuk menghormati mendiang Pemulihan penyanyi. Sebelum dia menyanyi, dia memberitahu penonton bahawa Winehouse sentiasa menjadi inspirasi besar kepadanya.

Dia berkata bahawa dia pernah menonton Winehouse ketika dia remaja, dan dia menghargai suara penyanyi mendiang dan keupayaan untuk menulis lagu yang menarik dan menawan. Dia juga berkata jika bukan kerana Winehouse, dia mungkin tidak akan berada seperti sekarang.

Kerana [Winehouse], saya mengambil gitar, dan kerana dia, saya menulis lagu saya sendiri, kata Adele Batu berguling . Lagu-lagu yang saya tandatangani adalah lagu-lagu yang saya tulis sepenuhnya sendiri. Jika bukan kerana dia, itu tidak akan berlaku. Saya berhutang 90 peratus kerjaya saya kepadanya.

Jadi, Adele bersetuju dengan White bahawa Winehouse adalah sebab untuk kerjayanya mencapai tahap yang tinggi. Walau bagaimanapun, nampaknya kehidupan Winehouse –bukan kematian– yang membantu Adele mencapai matlamat muziknya.

Mengapa Adele Dijauhkan Dari Bapanya?

Shutterstock

Bapa kepada penyanyi-penulis lagu Adele , Mark Evans, telah meninggal dunia pada usia 57 tahun , Matahari dilaporkan. Pertama kali mengumumkan diagnosis kansernya pada 2013, Evans dilaporkan tetap menjauhkan diri daripada anak perempuannya walaupun pada saat-saat terakhirnya. Satu sumber memberitahu The Sun bahawa walaupun keluarganya, termasuk Adele, sedih dengan kematian Evans, hubungannya dengan Adele 'kekal sengit hingga ke akhirnya.'

Malah, dia dan Adele hampir tidak berhubung selama bertahun-tahun. Pada tahun 2017 , Adele mendedahkan hubungan sebenarnya dengan bapanya dengan Rekod Tahun Ini Ucapan penerimaan Grammy , memberitahu pengurusnya, 'Saya sayang kamu seperti kamu ayah saya. Saya sangat sayangkan awak. Saya tidak sayang ayah saya, itulah perkaranya.' Dia meringkaskannya dengan terbaik pada waktu petang dengan pilihannya untuk tidak masuk ucapan Album Terbaik beliau . Penyanyi itu menutup ucapannya dengan, 'Grammys, saya menghargainya, Akademi, saya sayang awak, pengurus saya, suami saya dan anak saya — awak satu-satunya sebab saya melakukannya.'

Jadi di mana cinta? Teruskan membaca untuk sebab mengapa burung penyanyi berbilang platinum itu terasing daripada arwah bapanya.

Ayah Adele meninggalkan keluarganya

Gambar Graham Denholm/Getty

Mark Evans mempunyai hubungan goyah dengan anak perempuan Adele sejak dia meninggalkannya dan ibu Penny Adkins ketika bintang pop yang memecahkan rekod itu masih kanak-kanak, lapor Matahari . Seperti yang Evans kemudiannya mengakui dalam temu bual 2011, ketagihan alkoholnya harus dipersalahkan. 'Saya tahu perkara paling baik yang boleh saya lakukan ... adalah untuk memastikan dia tidak pernah melihat saya dalam keadaan itu,' kata Evans, mendedahkan bahawa dia mengambil dua liter vodka dan 'tujuh atau lapan pain Stella' sehari selama tiga tahun .

Walaupun Adele berkata dalam temu bual awal, 'Saya tidak membenci dia — dia ayah saya,' keretakan pasangan itu semakin melebar selama ini. The Surat Harian melaporkan bahawa kematian datuk sebelah bapa Adele pada tahun 1999 juga memecah belah; bapanya menghadapi masalah kesihatan mental dan terputus hubungan dengannya. Tetapi temu bual Evans tidak memihak kepadanya, terutamanya apabila dia mengambil tanggungjawab sebahagian untuk hubungan malang Adele yang lalu.

Penyanyi itu menyerang balik ayahnya pada tahun 2012 Vogue profil, berkata, 'Saya sebenarnya sudah bersedia untuk mula cuba menjalinkan hubungan dengannya,' sebelum menambah, 'Dia tidak akan mendengar khabar daripada saya lagi ... Untuk kembali selepas 10 tahun dan menjadi seperti, 'Mungkin masalahnya dengan lelaki turun kepada saya' ... ia membuatkan darah saya mendidih.' Dia juga mendedahkan bahawa 'ia membuatkan saya bertindak janggal, ia membuatkan saya berasa sedih.' Kenyataan terakhir dia? 'Jika saya pernah melihatnya saya akan meludah ke mukanya.'

Jika anda atau seseorang yang anda kenali bergelut dengan kesihatan mental, sila hubungi Garis Teks Krisis dengan menghantar mesej kepada HOME ke 741741, hubungi talian Perikatan Kebangsaan mengenai Penyakit Mental talian bantuan di 1-800-950-NAMI (6264), atau lawati talian Laman web Institut Kesihatan Mental Negara .

Jika anda atau sesiapa sahaja yang anda kenali sedang bergelut dengan isu ketagihan, bantuan tersedia. Lawati Penyalahgunaan Bahan dan laman web Pentadbiran Perkhidmatan Kesihatan Mental atau hubungi Talian Bantuan Nasional SAMHSA di 1-800-662-HELP (4357).

Sebab Sebenar Adele Berjauhan Dengan Bapanya

Imej Sascha Steinbach/Getty

Bapa kandung Adele, Mark Evans, meninggal dunia pada 11 Mei akibat kanser usus pada usia 57 tahun, setiap Matahari . mengikut Baik kepada , Evans menghidap penyakit itu selama lapan tahun, setelah mengumumkan diagnosisnya pada tahun 2013. Dia dan Adele telah berjauhan selama bertahun-tahun.

Walaupun The Sun melaporkan bahawa beberapa sumber mengatakan Adele kecewa dengan berita itu, penyanyi terkenal dunia itu tidak membuat sebarang kenyataan umum atau menulis apa-apa di media sosial. Satu sumber didakwa mendakwa, 'Keluarga Mark sudah tentu sangat kecewa dengan pemergiannya. Dia sentiasa berharap segalanya akan berjaya dengan Adele, tetapi ia kekal sengit hingga ke akhirnya.'

Sememangnya, Adele mendedahkan kepada umum perasaan rumitnya tentang bapanya. Dalam ucapan penerimaan Grammy 2017, dia memberitahu pengurusnya Jonathan Dickens, 'Saya sayang awak seperti saya akan sayang ayah saya,' dan juga berkata, 'Saya tidak sayang ayah saya' (melalui Kepelbagaian ). Jadi, apakah yang menyebabkan hubungan antara Adele dan bapanya menjadi renggang?

Bapa Adele meninggalkannya ketika dia berumur tiga tahun

Shutterstock

Ketika Adele baru berusia tiga tahun, bapanya, Mark Evans, meninggalkan dia dan ibunya, Penny, melalui Baik kepada . Evans menjelaskan dalam temu bual dengan Matahari bahawa dia seorang peminum alkohol pada masa itu dan menjadi lebih teruk selepas kematian bapanya, John pada tahun 1999. 'Saya berada di tempat paling gelap yang anda boleh bayangkan,' kata Evans. 'Dan sepanjang masa saya berfikir, 'Bagaimana saya boleh melakukan ini kepada Adele?' Saya tahu dia akan merindui datuknya sama seperti saya kerana mereka mempunyai ikatan yang begitu rapat ... Namun apa yang saya boleh lakukan ialah minum.' Evans menyambung, 'Saya tidak berada di sana untuk anak perempuan saya apabila saya sepatutnya berada.'

Malangnya, memberikan temu bual eksklusif kepada The Sun mungkin merupakan perkara terburuk yang dilakukan oleh Evans. 'Saya sebenarnya sudah bersedia untuk mula cuba menjalinkan hubungan dengannya,' kata Adele Vogue pada tahun 2012. 'Dia tidak akan mendengar khabar daripada saya lagi. Kerana tiada apa yang lebih menggusarkan saya selain ayah saya disogok oleh akhbar.' Penyanyi yang memenangi anugerah itu semakin panas. 'Ia membuatkan saya marah! Untuk kembali selepas sepuluh tahun dan berkata, 'Mungkin masalahnya dengan lelaki datang kepada saya.' ... Beraninya awak mengulas hidup saya?' Walaupun Evans memberitahu Matahari pada tahun 2015 bahawa dia telah berbaik semula dengan anak perempuannya, Adele menjelaskan dengan jelas dalam ucapan Grammynya pada 2017 bahawa ini tidak benar.

Adele berkata saya mencecah 30 tahun, berhenti perkahwinan, kalah ke-7 dan ketagih untuk bersenam – ketika dia membuat muka depan Vogue terkejut

ADELE malam tadi mendedahkan bagaimana hidupnya berantakan apabila dia mencecah 30 tahun dan mengaku: Saya kacau. Ia tidak berjaya.

Penyanyi, kini 33, berkata dia telah bercerai, menjadi ketagih untuk bersenam dan membuang tujuh batu.

9

Adele telah memecah kesunyian atas pedihnya penceraianKredit: Vogue British: Steven Meisel

9

Dia kelihatan lebih cantik daripada sebelumnya selepas menumpahkan tujuh batu yang dilaporkanKredit: Vogue Amerika: Alasdair Mclellan

Dia memberitahu Majalah Vogue keluaran November bahawa album baharunya akan menjelaskan kepada anak lelaki Angelo, lapan, mengapa dia memilih untuk membongkar seluruh hidupnya.

Membuka tentang perceraiannya buat kali pertama, berkata: Ia tidak sesuai untuk saya lagi.

Penyanyi, 33, mengakui perpisahannya dengan bos amal Simon Konecki telah membebankan anak mereka Angelo.

Tetapi warga London itu menegaskan: Saya pasti sengsara sekiranya saya tidak meletakkan diri saya dahulu.

Dia mendedahkan semua tentang pergolakan hubungannya, menjalani terapi dan penurunan berat badannya yang menakjubkan dalam temu bual dan pemotretan dengan majalah Vogue.

Di dalamnya, dia secara rasmi mengesahkan dia dan ejen mega sukan Rich Paul adalah satu item.

Dan dia mendedahkan dia akhirnya berdamai dengan bapanya yang terasing sebelum dia meninggal dunia akibat kanser.

Bercerita tentang penceraiannya, Adele berkata hidupnya hancur berantakan apabila dia mencecah 30 tahun, mengakui: Saya kacau. Ia tidak berjaya.

Tetapi dia memberitahu bagaimana menyebabkan kesakitan sedemikian pada anak lelakinya yang berusia lapan tahun adalah luka yang mungkin tidak akan sembuh - dan bagaimana ia memberi inspirasi kepada album baharunya.

Dia berkata: Anak saya mempunyai banyak soalan.

Soalan yang benar-benar bagus, soalan yang benar-benar tidak bersalah, yang saya tidak mempunyai jawapan untuk — 'Mengapa anda masih tidak boleh tinggal bersama?'

Saya hanya rasa seperti saya ingin menjelaskan kepadanya, melalui rekod ini, apabila dia berusia dua puluhan atau tiga puluhan, siapa saya dan mengapa saya secara sukarela memilih untuk membongkar seluruh hidupnya dalam mengejar kebahagiaan saya sendiri.

Ia kadangkala membuatkan dia tidak berpuas hati. Dan itu adalah luka sebenar bagi saya yang saya tidak tahu sama ada saya akan dapat sembuh.

Adele dan Simon mula berkencan pada 2011 dan mempunyai anak lelaki mereka pada 2012.

Dia secara salah dilaporkan telah mengahwininya pada 2016 selepas dia memanggilnya suami saya di Anugerah Grammy pada 2017.

Dalam temu bual Vogue, dia enggan menyatakan berapa lama mereka berkahwin sebelum dia memutuskan untuk menghubungi masa pada 2019.

Tetapi dia berkata: Ia tidak sesuai untuk saya lagi.

Saya tidak mahu berakhir seperti ramai orang lain yang saya kenali. Ia tidak menyedihkan, tetapi saya akan menjadi sengsara jika saya tidak mendahulukan diri saya.

Tetapi, ya, tiada perkara buruk berlaku atau apa-apa seperti itu.

Adele berkata perpecahan itu telah memberi inspirasi kepada lagu pertama yang ditulisnya untuk album baharunya — yang diharapkan akan menjadi panduan perhubungan untuk Angelo.

Dia berkata: Ia bukan seperti sesiapa yang mengganggu saya tetapi ia seperti, 'Saya meninggalkan perkahwinan'. Bersangka baik dengan saya juga.

Ia adalah lagu pertama yang saya tulis untuk album itu dan kemudian saya tidak menulis apa-apa lagi selama enam bulan selepas itu kerana saya seperti, 'Baiklah, saya telah mengatakan semuanya'.

Yang ini jelas mengenai perkara yang berlaku, tetapi saya ingin meletakkannya di album untuk menunjukkan kepada Angelo apa yang saya harapkan dia akan melayan pasangannya, sama ada wanita atau lelaki atau apa sahaja.

Adele memberitahu bagaimana jangkaannya telah berubah sejak itu. Dia menjelaskan: Selepas melalui perceraian, keperluan saya sangat tinggi. Terdapat sepasang kasut yang sangat besar untuk diisi. Saya selalu memanggilnya suami saya, kerana kami mempunyai anak bersama. Saya berasa malu. Saya benar-benar malu.

Perkara itu tidak dapat membuat sesuatu berfungsi. Kami telah dilatih sebagai wanita untuk terus mencuba, walaupun dengan filem yang kami tonton semasa kami kecil. Pada masa itu ia menghancurkan hati saya, tetapi saya sebenarnya mendapati ia sangat menarik sekarang. Bagaimana kita disuruh menyedutnya.

Adele, yang membuat liputan majalah Vogue Inggeris dan Amerika pada November, berkata dia telah menjalani terapi untuk membantunya memahaminya. Dan dia mendedahkan dia keluar dari landasan untuk tempoh yang singkat selepas dicengkam oleh kebimbangan. Dia teringat: Kebimbangan saya sangat dahsyat. Saya akan melupakan apa yang saya ada atau tidak katakan kepada Angelo tentang perpisahan.

Selepas melalui penceraian, keperluan saya melangit. Terdapat sepasang kasut yang sangat besar untuk diisi.

AdeleVogue

Jelas sekali Simon dan saya tidak pernah bergaduh kerana dia atau sebagainya. Angelo seperti, 'Saya tidak faham'. Saya juga tidak begitu faham.

Terdapat peraturan yang dibuat dalam masyarakat tentang apa yang berlaku dan tidak berlaku dalam perkahwinan dan selepas perkahwinan, tetapi saya seorang yang sangat kompleks.

Saya sentiasa memberitahu dia perasaan saya sejak kecil kerana saya berasa agak letih apabila dewasa. Saya pasti belajar banyak alat dalam terapi saya, tetapi saya juga hanya mengikutinya.

Saya mendapati kebimbangan menjadi lebih teruk apabila anda mencuba dan menghilangkannya.

Adele dan Simon pada mulanya bersetuju untuk tidak bercakap tentang perpisahan mereka demi Angelo.

Dia memberitahu Vogue : Kami menyimpannya sendiri untuk masa yang sangat lama. Kami terpaksa mengambil masa kerana ada kanak-kanak yang terlibat.

ATAS PENURUNAN BERAT BADANNYA

BINTANG itu menceritakan bagaimana dia kehilangan tempat ke-7 selepas ketagih bersenam.

Pergi ke gim menjadi penawar kepada kebimbangan yang melumpuhkan — kerana dia mencari hobi untuk menjauhkannya daripada telefon bimbitnya.

Adele berkata: Bersenam, saya akan berasa lebih baik. Ia bukan tentang menurunkan berat badan, ia sentiasa tentang menjadi kuat.

Saya pada dasarnya menganggur ketika saya melakukannya. Dan saya melakukannya dengan jurulatih. Ia tidak boleh dilakukan untuk ramai orang. Apabila dia mendedahkan wajah baharunya yang menarik pada Mei 2020, khabar angin berkisar tentang diet dan rejim pantang — yang dia nafikan dengan tegas.

Tetapi Adele berkata: Saya perlu menjadi ketagih kepada sesuatu untuk memulihkan fikiran saya. Ia mungkin mengait.

Orang ramai terkejut kerana saya tidak berkongsi 'perjalanan' saya. Saya tidak dapat memberikan f*** terbang.

Saya melakukannya untuk diri saya sendiri dan bukan orang lain.

Ia akan sentiasa seperti, 'Di mana Adele? Oh, dia bekerja', atau, 'Di mana Simon? Dia di England'. Saya akan mempercayai dia dengan hidup saya. Dalam beberapa minggu selepas perpecahan, Adele mabuk di kelab malam sambil dilindungi oleh pengawal peribadinya.

Dia mula berpesta dengan kalangan rakan selebriti baharu, termasuk pelakon Jennifer Lawrence. Mereka digambarkan sedang menikmati malam yang mabuk di bar gay New York.

Dia berkata: Saya fikir saya leka, tetapi saya fikir ada unsur cuai. Kemudian sekali lagi, saya mempunyai pengawal keselamatan keluar dari pantat saya, jadi tiada apa yang pernah keluar. Saya terjatuh dari pintu belakang bar daripada terjatuh dari depan.

Kemudian saya ingat saya bangun dengan mabuk yang paling teruk. Hangxiety, saya panggilnya. ‘Saya bercakap dengan siapa? Apa yang saya buat?'

Ia adalah sebulan saya menjadi gila. Saya tidak benar-benar berbuat demikian lagi.

Seperti yang telah diramalkan oleh orang dalam muzik, album baharu Adele mendokumenkan kehidupannya sekitar masa perkahwinannya berpisah.

Treler hitam-putih pertama untuk single akan datangnya Easy On Me telah dikeluarkan awal minggu ini.

Rakaman pedih menunjukkan bintang itu memandu trak menyusuri lebuh raya AS dengan bunyi kord piano yang melankolik.

Barangan dan manuskrip muzik terbang keluar dari tingkap di belakangnya dalam adegan yang kelihatan melambangkan masa lalunya ditinggalkan.

Ibu bapa Adele, Penny Adkins dan Mark Evans juga berpisah ketika dia masih kecil.

Selepas bertahun-tahun tidak bercakap, dia menceritakan bagaimana dia berdamai dengan bapanya sebelum kematiannya pada Mei. Dia berkata: Kami sebenarnya mendapat ketenangan, sekali lagi bertentangan dengan laporan. Saya memainkan album saya hanya seminggu sebelum dia berlalu, melalui Zoom.

Satu perkara yang pasti berlaku dalam perceraian saya ialah ia memanusiakan ibu bapa saya untuk saya. masa besar. Saya pergi ke neraka dan kembali!

Dan dalam hal itu saya mendapat ketenangan untuk memaafkannya. Dia sudah bersedia untuk pergi dan dia bertahan lama dengannya. Jadi terima kasih.

9

Peminat telah menjadi liar untuk penggambaran yang glamorKredit: Vogue British: Steven Meisel

9

Adele telah mengubah rupanya sejak dia berpisah

9

Bintang itu meliputi Vogue British dan Amerika NovemberKredit: Vogue Amerika: Alasdair Mclellan

9

Single baru pertama Adele dalam tempoh enam tahun akan dikeluarkan minggu depanKredit: Vogue Amerika: Alasdair Mclellan

9

Adele mengumumkan perceraiannya dengan suaminya Simon pada 2019Kredit: Getty Images

9

Dia baru-baru ini menjadi rasmi Insta dengan teman lelaki baharu Rich PaulKredit: Getty

9

Dia telah menumpahkan tujuh batu dalam beberapa tahun kebelakangan iniKredit: Getty


PADA LELAKI BARUNYA

ADELE mengesahkan buat kali pertama dia berpacaran dengan ejen mega sukan Rich Paul, berkata: Dia sangat kelakar.

Sejak membujang lagi, Adele telah dikaitkan dengan beberapa teman lelaki yang dikhabarkan, termasuk penyanyi rap Skepta.

Pada bulan Julai dia bergambar dengan Rich di kedai makan New York Cipriani — beberapa hari selepas dilihat bersama buat kali pertama dalam permainan bola keranjang. Dia berkata: Saya pernah dating sebelum Rich, tetapi mereka membencinya.

Mereka akan merasa tertekan apabila berada di luar atau dilihat dengan saya, sedangkan dia langsung tidak bosan dengannya.

Rasanya ia cukup konsisten dan bertimbang rasa sehinggakan saya tidak kisah siapa yang tahu.

Dia hebat. Dia sangat kelakar. Dia sangat bijak, anda tahu.

Ben Shephard ternganga di muka depan Vogue 'sensasi' Adele

Kami membayar untuk cerita anda!

Adakah anda mempunyai cerita untuk pasukan The Sun Showbiz?

E-mel digishowbiz@the-sun.co.uk atau hubungi kami terus di 02077824220 .

Kami juga membayar untuk video. Klik di sini untuk memuat naik milik anda.