Utama Hiburan,tv Konspirasi Kematian Brittany Murphy: Artis Solek 'Sesuatu Yang Jahat' Mengimbas Kembali 'Dia Terlalu Sakit'

Konspirasi Kematian Brittany Murphy: Artis Solek 'Sesuatu Yang Jahat' Mengimbas Kembali 'Dia Terlalu Sakit'

Apa sebenarnya yang berlaku kepada Brittany Murphy?

Soalan konspirasi kematian Brittany Murphy muncul kembali ke permukaan dengan penerbitan dokumentari HBO yang akan datang, Apa yang Berlaku, Brittany Murphy ? Pelakon berusia 32 tahun itu meninggal dunia selepas mengalami radang paru-paru, anemia, dan penggunaan beberapa ubat, yang menyebabkan gelombang kejutan di seluruh Hollywood.



Ramai rakan Murphy tidak dapat memikirkan bagaimana seorang lelaki berusia 32 tahun yang kelihatan sihat boleh mati. Saya tidak fikir anda boleh, saya tidak tahu sama ada anda cuba memahaminya atau tidak, bekas teman lelaki, pelakon Ashton Kutcher memberitahu Lampu malam pada 2010. Suami Murphy, Simon Monjack yang berusia 40 tahun meninggal dunia lima bulan kemudian atas sebab yang sama, menjadikan kematiannya sebagai misteri yang lebih besar. Tetapi itulah yang dilakukan oleh artis solek yang mengerjakan filem terakhirnya, Sesuatu yang Jahat , berkata dia menyaksikan itu menaikkan kening … dan lebih banyak soalan.

Artis solek 'Something Wicked' berkongsi kenangan yang menakjubkan

Sesuatu yang Jahat jurusolek Trista Jordan berkongsi kenangan yang mengejutkan dalam dokumentari itu. Matanya sangat cekung, dan dia kelihatan begitu sedih, kata Jordan (melalui Orang ramai ). Dia bukan dirinya. Dia sangat kesakitan. Jordan menambah, Dia mempunyai kaki Bambi dan tidak boleh berdiri.

Konspirasi kematian Brittany Murphy terus menghantui kes itu 12 tahun selepas kematiannya |Jeff Kravitz/FilmMagic, Inc



Murphy dijangkiti Staphylococcus semasa di set di Puerto Rico. Dan semasa dia mengambil antibiotik, dia telah mengambil banyak ubat lain yang tidak berkaitan dengan jangkitan. Daripada mendapatkan bantuan perubatan, dia cuba mengatasi penyakitnya di rumah. Monjack, yang berada di sisinya cuba merawatnya sendiri daripada membawanya ke bilik kecemasan.

Apa yang Berlaku, Brittany Murphy? pengarah Cynthia Hill berkata Monjack adalah individu yang mencurigakan. Dia seorang individu yang terganggu yang biasa menipu orang dan Brittany adalah salah seorang mangsa terakhirnya, katanya. Terdapat corak tingkah laku yang menjadi sangat jelas apabila lebih banyak penyelidikan yang kami lakukan.

Adakah Brittany Murphy diracun?

Satu konspirasi kematian Brittany Murphy, yang dibesarkan oleh bapanya Angelo Bertolotti, adalah bahawa dia telah diracun. Saya mempunyai perasaan bahawa terdapat situasi pembunuhan yang pasti di sini, katanya kepada Good Morning America pada 2013 (melalui Berita ABC ). Ia racun, ya, saya tahu itu. Laporan makmal mengenal pasti tahap logam berat yang sangat tinggi.



Kematian Brittany Murphy sangat mencurigakan, kata peguam Cyril Wect. Ia adalah laporan daripada makmal bertauliah. Ia tidak boleh diabaikan.

Bertolotti juga kecewa dengan cara anak perempuannya digambarkan selepas kematiannya. Khabar angin kejam, yang disebarkan oleh tabloid, secara tidak adil mencemarkan reputasi Brittany, katanya dalam satu kenyataan. Anak perempuan saya tidak anoreksia mahupun penagih dadah, seperti yang mereka tersiratkan berulang kali. Saya tidak akan berehat sehingga kebenaran tentang peristiwa tragis ini diberitahu. Akan ada keadilan untuk Brittany.

Konspirasi kematian Brittany Murphy diterokai dalam dokumentari baharu

Kes itu masih belum selesai. Tetapi dokumentari itu akan meneroka masa lalu Monjack, yang menimbulkan persoalan baharu tentang penglibatannya. Bekas tunang Monjack Elizabeth Ragsdale muncul dalam dokumentari. Dia masih ingat bagaimana dia meninggalkannya semasa dia hamil. Dan dia menceritakan bagaimana mereka sepatutnya bertemu di New York dan disambut dengan respons yang menyedihkan apabila dia menghubunginya.



Apabila saya tiba di studio kecil saya di New York, saya menghubunginya dan dia menjawab. Saya berkata, ‘Simon, saya telah sampai ke …’ dan sebelum saya dapat mengeluarkan ayat itu, dia menutup telefon saya. Dia meninggalkan saya hamil dan ditinggalkan, dia teringat dalam dokumentari.

Semua orang begitu konsisten apabila mereka menggambarkannya, kata Hill tentang Murphy. Dia sangat pemurah, penyayang dan sentiasa memikirkan orang lain dan saya fikir kadangkala itu dilupakan kerana semua misteri yang menyelubungi kematiannya. Dia disayangi oleh semua orang.

Apa yang Berlaku, Brittany Murphy? akan disiarkan di HBO Max pada 14 Oktober.



BERKAITAN: Pengarah 'Clueless', Amy Heckerling, Mendapat Idea untuk Almari Maya Cher Daripada Penerbit Hollywood