Utama Selebriti,hiburan,tv Chloé Lukasiak Menjelaskan Mengapa Dia Benar-Benar Berhenti 'Dance Moms'

Chloé Lukasiak Menjelaskan Mengapa Dia Benar-Benar Berhenti 'Dance Moms'

Jika ada yang jelas Ibu menari kegemaran peminat, ia adalah Chloé Lukasiak. Terkenal dengan teknik cantik dan pelaksanaan emosinya semasa menari, Lukasiak adalah penari yang anda sentiasa bersedia untuk mendapatkannya. Selain itu, Lukasiak mempunyai sikap yang manis dan lembut serta tetap merendah diri sepanjang pengalamannya di rancangan itu. Malangnya bagi peminat, Lukasiak tiba-tiba berhenti dari persembahan pada penghujung musim keempat.

Chloé Lukasiak | Imej John Wolfsohn/Getty



Walaupun Lukasiak akhirnya akan kembali ke Ibu menari dalam musim ketujuh rancangan itu, ketiadaannya untuk dua musim menjejaskan ahli pasukannya dan peminat. Selama bertahun-tahun, terdapat spekulasi mengenai perkara terakhir yang menyebabkan Lukasiak dan ibunya, Christi Lukasiak, berhenti daripada persembahan. Tetapi, pemain berusia 18 tahun itu berjaya menetapkan rekod lurus.

Larian 'Dance Moms' asal Chloé Lukasiak

Bukan rahsia lagi bahawa Abby Lee Miller, yang berkhidmat sebagai Ibu menari guru dan koreografer, nampaknya telah mengeluarkannya untuk Lukasiak dari hari pertama. Dia bukan sahaja saingan terbesar kepada pelajar kegemarannya ketika itu, Maddie Ziegler, tetapi dia juga tidak pernah bertentang mata dengan Christi. Tidak pernah seorang pun kerana menggigit lidahnya, Christi sering menyeru ketidakadilan dalam Syarikat Tarian Abby Lee. Malah, kali terakhir Miller dan Lukasiak dilihat bersama-sama dalam rancangan itu, Christi dan Miller terlibat dalam pertengkaran sengit.

Ramai orang beranggapan bahawa Lukasiak telah pergi Ibu menari kerana dia terdengar Miller merujuknya sebagai wasshed up. Tetapi, itu tidak betul-betul benar. Malah, klip Miller yang mengatakan anak anda sudah mandi diambil daripada perbualan Miller dengan saingannya Candy Apples, Cathy Nesbitt-Stein tentang anak perempuannya. The Ibu menari penerbit menggunakan klip ini untuk menutup apa sebenarnya yang Miller katakan tentang Lukasiak.



Abby Lee Miller mengejek mata Lukasiak

Mengambil ke halaman YouTubenya, Lukasiak mengeluarkan video yang mendedahkan komen yang dia dengar yang menyebabkan dia berhenti dari rancangan itu. Sebab saya meninggalkan Dance Moms adalah kerana bekas guru tarian saya mempersendakan keadaan perubatan yang saya ada, kongsi remaja berusia 18 tahun itu, memetik keadaan yang dikenalinya sebagai sindrom sinus senyap. Lukasiak juga menceritakan pertengkaran antara ibunya dan Miller di mana Christi menyokong Kendall Vertes, seorang lagi penari dalam persembahan itu pada masa itu.

Lukasiak terus berkongsi bahawa dia dan rakan sepasukannya berada di ruang belakang ketika pertengkaran itu berlaku walaupun mereka tidak sepatutnya berlaku. Disebabkan ini, dia dan rakan sepasukannya mendengar keseluruhan hujah hodoh itu dan juga mendengar Miller mengejeknya.

Penari itu mendedahkan mengapa dia berhenti dari rancangan itu di YouTube

Saya mendengar semua yang dia katakan dan mereka tidak menunjukkannya pada Dance Moms dan ia tidak terlalu banyak diperkatakan, tetapi dia mengejek saya. Setinggi penghormatan yang saya miliki untuknya sebagai seorang guru tarian dan sebagai seorang individu dan, sudah tentu, dengan semua yang dia alami sekarang, apa yang dia katakan adalah mengerikan, Lukasiak menyatakan, memetik pertempuran kanser Miller yang telah dia kalahkan sejak itu. Amat malang bahawa komen negatif Miller menyebabkan Lukasiak berhenti dari rancangan itu. Tetapi, sekurang-kurangnya dia dapat kembali dengan syaratnya sendiri dan menari dengan rakan sepasukannya tanpa perlu berurusan dengan Miller.



Baca Lagi Seperti Ini : JoJo Siwa Mendapat Nyata Mengapa Dia Meninggalkan ‘Dance Moms’

Transformasi Menakjubkan Chloe Lukasiak Ibu Tarian

Instagram

Ibu menari ' Chloe Lukasiak tahu bahawa berada di rancangan televisyen realiti pasti ada faedahnya. Anda boleh menjadi agak terkenal dan menjana wang, sambil hanya menjalani kehidupan anda di hadapan kamera. Dan semasa rancangan realiti popular Ibu menari mungkin telah melalui beberapa perubahan sejak itu ditayangkan perdana pada 2011 , pelakon asal rancangan itu masih membuat gelombang merentasi industri hiburan. Lukasiak, khususnya, telah melakukan sedikit masa untuk membesar sejak zamannya Ibu menari, dan untuk melihat kembali kehidupannya dan betapa dia telah berubah adalah sangat menarik.

Ibu menari bukanlah permulaan kepada kerjaya Lukasiak, dan ia juga bukan penamatnya. Dia menjalani seluruh kehidupan di luar rancangan itu dan telah menikmati perubahan yang agak menakjubkan juga. daripada memenangi pertandingan untuk melancarkan kerjayanya sendiri di luar tarian, Chloe Lukasiak telah melakukan kerja yang sangat baik untuk menunjukkan kepada pembenci betapa hebatnya dia sebenarnya.



Walaupun pada usia muda, Dance Moms Chloe Lukasiak menyukai tarian

Instagram

Sesiapa yang telah melihat Chloe Lukasiak pada episod Ibu menari tahu bahawa gadis itu mempunyai bakat. Bukan sahaja dia mahir secara teknikal dalam tarian, tetapi dia juga sangat menyukainya. Dan itu adalah sesuatu yang benar untuk sebahagian besar hidupnya.

Malah, Lukasiak sudah menari sejak kecil lagi. 'Saya mula mengikuti kelas tarian pada usia 2 (kami tegar dalam keluarga ini), dan saya mula bersaing pada usia 4 tahun,' Lukasiak menjelaskan padanya laman web . Dalam temu bual dengan Ibu Bapa Lowcountry , Lukasiak menjelaskan bagaimana memulakan tarian lebih awal benar-benar membantu mengembangkan kecintaannya terhadapnya. 'Pada usia 8 tahun, saya melakukan solo dan ia hanya klik,' dia berkongsi. 'Saya tahu ini adalah perkara yang saya mahu lakukan sepanjang hayat saya, jadi saya mula bekerja keras untuk itu.' Mula menari pada usia 2 tahun mungkin kelihatan muda, tetapi jelas Lukasiak tahu itu untuknya serta-merta.

Chloe Lukasiak dari Dance Moms sentiasa menjadi pembaca

Instagram

Walaupun keghairahan utama (dan paling terkenal) Chloe Lukasiak dalam hidup adalah menari, dia mempunyai minat lain yang tidak ada kena mengena dengan berada di atas pentas. Lukasiak adalah seorang yang gemar membaca, dan dia mempunyai minat yang serius untuk tersesat dalam buku.



Sejak dia muda, bintang muda berambut perang itu mempunyai hubungan yang kuat dengan buku yang dibacanya. 'Membaca adalah segala-galanya bagi saya. Ia membantu saya berkali-kali, berfungsi sebagai pelarian daripada situasi yang sukar,' katanya dalam temu bual dengan Berita Pendidikan dan Kerjaya . 'Bukan untuk mengatakan bahawa anda tidak sepatutnya menghadapi masalah anda secara langsung, kerana saya pastinya mempercayainya.'

Membaca adalah tempat Lukasiak mencari ketenangan yang paling, tetapi dia tidak mempunyai genre kegemaran. 'Semasa saya di darjah empat, saya telah diperkenalkan dengan siri yang dipanggil Sisters Grimm dan saya cepat jatuh cinta dengan genre fantasi,' katanya Berita Pendidikan dan Kerjaya, yang kemudiannya membawa kepada buku kegemarannya yang memaparkan beberapa jenis elemen fantasi. Dan kerana Lukasiak pastinya telah melalui bahagian yang adil situasi yang sukar semasa di Ibu menari, kemungkinan besar minatnya untuk membaca membantunya mencari ketenangan dan melarikan diri di tengah-tengah semua drama itu.

Menjadi seorang kakak mengubah kehidupan bintang Dance Moms Chloe Lukasiak

Instagram

Walaupun dia tidak pernah benar-benar memberi impak yang besar Ibu menari, Adik perempuan Chloe Lukasiak, Clara, lakukan memberi impak yang besar kepada Lukasiak sejak dia dilahirkan. Sememangnya, menjadi seorang kakak adalah peranan yang istimewa dan penting bagi sesiapa sahaja, tetapi Chloe Lukasiak menganggapnya lebih serius daripada yang anda bayangkan.

pada dia laman web , Lukasiak menjelaskan, walaupun ibu bapanya tidak menjangkakannya, keadaannya ternyata baik-baik saja. 'Ibu saya, atau Christi sebagaimana saya memanggilnya, dan ayah saya, Marc, masih muda dan takut hilang akal - saya terkejut!' dia menulis. Lukasiak turut menjelaskan bahawa seisi keluarga teruja apabila tiba masa adiknya tiba. 'Maju pantas ke umur 8 apabila saya mengetahui saya akan menjadi seorang kakak. Masukkan Clara Lukasiak, adik perempuan saya dan kawan baik saya,' tulis Lukasiak. Keluarga Lukasiak tidak akan lengkap tanpa Clara muda, yang benar-benar mengubah hidupnya menjadi lebih baik.

Hubungan Chloe Lukasiak dengan seorang bekas costar Dance Moms sangat mendalam

Instagram

Walaupun hari-hari Chloe Lukasiak pada Ibu menari sudah lama berakhir, penari muda yang berbakat itu masih mencipta beberapa persahabatan sepanjang hayat dalam rancangan itu. Sekurang-kurangnya itu benar apabila ia datang kepada satu bekas Ibu menari costar, Brooke Hyland, serta kakak Brooke, Paige, dan Nia Sioux.

Hyland muncul dalam video 2019 di saluran YouTube Lukasiak. Dalam video itu, Hyland dan Lukasiak terutamanya bercakap tentang kolej, tetapi mereka juga menyentuh tentang persahabatan mereka dan bagaimana ia telah bertahan selama ini. 'Saya tahu pasti jika saya memerlukan apa-apa yang boleh saya hubungi kamu atau Nia, Paige, tetapi dia tiada di sini, dan hanya bergantung pada kamu,' kata Lukasiak dalam video . Hyland menambah bahawa mereka mungkin akan berkawan selamanya, walaupun mereka tidak bercakap setiap hari. 'Kami tidak boleh bercakap selepas masa ini, dan anda boleh menghubungi saya dalam sepuluh tahun dan berkata, 'Budak ini sangat biadap!' Dan saya akan berkata, 'Saya akan sampai dalam masa lima minit,'' katanya.

Walaupun Ibu menari kamera berhenti bergerak untuk mereka, Lukasiak dan Hyland kekal sebagai kawan terbaik.

Chloe Lukasiak tidak percaya tahap kemasyhurannya daripada Dance Moms pada mulanya

Instagram

Chloe Lukasiak mempunyai lebih 6 juta pengikut di Instagram dan berjuta-juta Youtube pelanggan juga. Cukuplah untuk mengatakan, dia telah menggunakan tahap kemasyhuran tertentu apabila dia dewasa. Tetapi apabila Ibu menari pertama kali disiarkan dan Lukasiak masih kecil, dia benar-benar tidak percaya berapa ramai orang yang menontonnya di rancangan itu.

Dalam temu bual dengan Kilauan majalah, Lukasiak menjelaskan kejutan yang dirasainya selepas kemuncak musim pertama Ibu menari. 'Malam penamat musim pertama disiarkan, ibu saya dan saya memandu pulang ke rumah dan penerbit eksekutif kami menghubungi kami dan berkata 'Chloe' menjadi sohor kini #3 di seluruh dunia di Twitter,' katanya. 'Kami tidak menyangka itu saya!' Tetapi ia adalah dia, dan, selepas smesy terkena itu Ibu menari menjadi, Chloe Lukasiak muda perlu membiasakan diri dengan orang yang mengenalinya.

Chloe Lukasiak telah dibuli di Dance Moms

Instagram

Sebahagian daripada apa yang dibuat Ibu menari persembahan yang begitu menghiburkan ialah pergaduhan dan pertengkaran yang berterusan antara ibu penari dan pengajar perempuan, Abby Lee Miller. Tetapi sementara gadis-gadis itu biasanya tidak bergaduh atau terlibat dalam drama ibu mereka, Chloe Lukasiak mendedahkan bahawa dia menjadi sasaran dan dibuli oleh Miller, dan itu adalah sebab besar mengapa dia meninggalkan rancangan itu. 'Alasan untuk meninggalkan rancangan itu adalah guru lama saya mengejek mata saya dengan sangat terang-terangan; Saya sedang berhadapan dengan beberapa isu kesihatan yang serius,' kata Lukasiak dalam temu bual dengan Orang ramai .

Lukasiak mengalami sindrom sinus senyap, seperti yang dinyatakan oleh nilon , dan dia akhirnya menjalani pembedahan untuk membetulkannya, tetapi penghinaan itu masih menyakitkan. 'Ia tidak terasa seperti persekitaran yang baik untuk saya berada di dalamnya lagi. Saya tidak menyesali apa yang saya lakukan sama sekali,' tambahnya dalam wawancara dengannya Orang ramai . Lukasiak menyatakan bahawa dia tahu dia membuat keputusan yang tepat untuk meninggalkan rancangan itu apabila dia melakukannya, menjelaskan bahawa ia tidak membantunya atau ibunya untuk berada di sekeliling semua orang pada masa itu. Nasib baik, Lukasiak berpindah dari Ibu menari , tetapi, apabila dia berada di dalam rancangan itu, ia adalah realiti yang lebih keras daripada yang dia boleh hadapi.

Dance Moms' Chloe Lukasiak memulakan saluran YouTube

Instagram

Sama seperti ramai bekas bintang televisyen realiti lain yang telah mempunyai kerjaya yang kebanyakannya berasaskan media sosial (termasuk pada dasarnya setiap Negara Sarjana Muda tawas pernah), Ibu menari ' Chloe Lukasiak tidak asing lagi berkongsi hidupnya dengan peminat dalam talian.

pada dia saluran YouTube , Lukasiak mempunyai lebih 2 juta pelanggan dan dia menyiarkan video beberapa kali sebulan. Lukasiak memulakan saluran YouTubenya pada Januari 2010, dan dia telah menyiarkan banyak kandungan yang berbeza selama ini. Apabila dia mula-mula mula, Lukasiak menyiarkan video menarinya di atas pentas dan semasa latihan, dan kini dia lebih kepada seorang influencer. Video beliau adalah gaya vlog, dengan tajuk seperti ' Rutin Penjagaan Diri ' dan ' Apa yang Saya Dapat Untuk Krismas ,' dan mereka membuktikan bahawa Lukasiak suka berkongsi kehidupan sehariannya dengan peminatnya. Nampaknya seolah-olah menjadi YouTuber adalah satu lagi perkara yang Lukasiak hebat.

Dance Moms adalah sebahagian besar daripada kehidupan Chloe Lukasiak

Jason Merritt/term/Getty Images

Untuk mengatakan bahawa Chloe Lukasiak mempunyai hubungan yang rumit dengan Ibu menari akan menjadi pernyataan yang meremehkan. Jelas sekali, Lukasiak menjalin persahabatan di rancangan itu, dan dia belajar banyak — baik tentang tarian dan mungkin tentang cara berkelakuan dengan seorang jurulatih yang zalim. Tetapi banyak masa, peminat yang menonton rancangan itu menganggap ada lebih buruk daripada kebaikan apabila ia datang kepadanya Ibu menari pengalaman.

Dalam temu bual dengan Tujuh belas , Lukasiak mendedahkan itu, apabila dia belajar Ibu menari sedang membuat penggambaran lagi, dia sedar dia merinduinya. 'Saya seperti, 'Ya Tuhan, saya perlu pergi berjumpa dengan mereka. Menari dengan mereka adalah sebahagian besar zaman kanak-kanak saya,'' kongsinya. 'Jadi saya melawat mereka di Nationals dan ia sangat menakjubkan.' Selepas itu, Lukasiak memutuskan untuk kembali ke rancangan itu untuk satu musim lagi, dan, walaupun ia tidak kekal, jelas Lukasiak terlepas berada di sekeliling rakan menarinya.

Chloe Lukasiak menjadi lebih berdikari selepas meninggalkan Dance Moms

Jason Merritt/term/Getty Images

Jika anda pernah menonton episod Ibu menari, anda mungkin sudah tahu bahawa, semasa ibu-ibu bertengkar, para penari cenderung untuk menjauhinya. Tidak kira betapa buruknya perkara yang berlaku, Chloe Lukasiak tidak benar-benar bercakap untuk dirinya sendiri, walaupun ketika Abby Lee Miller adalah keras terhadapnya . Tetapi itu ketika itu. Kini Lukasiak telah menjadi lebih berdikari dan berbangga dengan kemajuan yang dicapainya.

'Saya telah menemui suara saya,' kata Lukasiak Vogue Remaja dalam temu bual 2017. 'Saya rasa saya boleh bertahan dengan cara yang saya tidak pernah lakukan sebelum ini.' Selain itu, apabila ditanya bagaimana dia berubah sejak pergi Ibu menari, Lukasiak berkata bahawa dia 'lebih berdikari,' menyangka 'tidak berdikari sepenuhnya kerana anda masih memerlukan ibu anda pada usia 15 tahun.' Lukasiak mungkin tidak begitu vokal Ibu menari, tetapi mungkin itulah cara dia belajar untuk berdiri sendiri, pelajaran penting untuk dipelajari.

Bintang Dance Moms Chloe Lukasiak telah bekerja dalam fesyen

Imej Tommaso Drown / Getty

Pada tahun 2017, Ibu menari ' Chloe Lukasiak mengumumkan bahawa dia akan melancarkan barisan pakaian dengan kerjasama JustFab . Talian itu dilancarkan pada musim luruh 2017, tetapi, sebelum itu berlaku, Lukasiak bercakap dengannya Vogue Remaja tentang talian dan sebab dia mahu terlibat dengan fesyen.

'Saya sentiasa berminat dengan fesyen,' jelasnya kepada majalah itu. 'Ia adalah sesuatu yang saya suka sepanjang hidup saya, dan saya mendapatnya daripada ibu saya.' Lukasiak, yang menyatakan dia juga diilhamkan oleh selera fesyen kakaknya, menambah bahawa garisnya akan mencerminkan dirinya, dan, kerana dia suka selesa, kerjasamanya akan memberi tumpuan kepada perkara itu juga. 'Barisan itu akan selesa, sangat comel, ada beberapa corak yang menyeronokkan yang saya sangat suka,' kongsinya. Walaupun kerjasamanya dengan JustFab adalah satu-satunya perkara, Lukasiak masih teruja mengenainya, dan ia mungkin mengajarnya banyak tentang perniagaan fesyen.

Buku bintang Dance Moms Chloe Lukasiak adalah masalah besar untuknya

Jason Merritt/term/Getty Images

Pada tahun 2018, Tarian Ibu Chloe Lukasiak perlu menambah satu lagi pencapaian cemerlang pada resumenya: pengarang yang diterbitkan. buku dia, Girl on Pointe: Panduan Chloe untuk Menghadapi Dunia, adalah dikeluarkan pada 23 Januari 2018 , dan Lukasiak tidak boleh berbangga.

Dalam temu bual dengan Orang ramai , Lukasiak menjelaskan perkara yang peminat boleh jangkakan daripada bukunya dan betapa pentingnya baginya untuk memaparkan kisahnya di atas kertas. Dia juga berkongsi bahawa terdapat beberapa maklumat dalam buku itu yang mungkin tidak diketahui oleh peminatnya yang paling tegar. 'Ia sesuatu yang sangat dekat di hati saya,' katanya untuk berkongsi hidupnya dengan dunia. 'Saya sentiasa memproklamirkan diri sebagai nerd kumpulan itu. Saya suka membaca dan menulis jadi ini kelihatan begitu semula jadi dan betul.' Lukasiak masih muda, tetapi dengan kejayaan daripada buku pertamanya, nampaknya menjadi seorang penulis mungkin merupakan laluan kerjaya yang akhirnya dia lalui.

Chloe Lukasiak dari Dance Moms mula berlakon

Imej Rebecca Sapp/Getty

Menari mungkin kegemaran Chloe Lukasiak yang paling terkenal, tetapi kecantikan berambut perang itu mempunyai lebih banyak lagi dalam senjatanya. Pada 2019, Lukasiak membawa kerjaya lakonannya ke peringkat seterusnya apabila dia membintangi drama yang mendebarkan Loophole . Walaupun Lukasiak pernah berlakon sebelum ini, ini adalah peranan terbesarnya yang dia peroleh pada masa itu, dan dalam temu bual dengan Vogue Remaja , dia menjelaskan betapa gigihnya dia bekerja untuk menjadi watak.

Ibu menari ' Chloe Lukasiak menjelaskan bahawa wataknya dalam filem itu sangat berbeza daripadanya. 'Dia seorang pemain video,' katanya. Lukasiak menambah bahawa perwatakannya juga tidak begitu menyukai fesyen, jadi pakaiannya tidak begitu menarik. Namun, dia menikmati peluang untuk memainkan peranan: 'Pada mulanya, saya suka bermain permainan video untuk menjadi watak. Saya kembali dan mengambil DS saya dan bermain Super Mario. ' Itulah beberapa kaedah gred-A yang bertindak di sana! Dan walaupun Loophole adalah pertunjukan besar untuk Lukasiak, dengan motivasi dan keazaman seperti dia, tidak ada yang tahu apa yang akan dia lakukan seterusnya.

Dance Moms' Chloe Lukasiak memutuskan untuk pergi ke kolej

Alberto E. Rodriguez/Getty Images

Ramai selebriti dan bintang realiti memilih untuk meninggalkan pendidikan tinggi dan memihak kepada meletakkan lebih banyak masa dan usaha dalam kerjaya mereka. Ia adalah pilihan yang perlu dibuat oleh setiap selebriti sendiri, tetapi, untuk Ibu menari ' Chloe Lukasiak, pergi ke kolej adalah sesuatu yang dia tahu pasti dia inginkan. Pada tahun 2019 siaran Instagram , Lukasiak berkongsi fotonya bergambar di hadapan papan tanda Universiti Pepperdine. Dalam kapsyen, dia mengumumkan perubahan hidup yang besar kepada peminatnya, menulis, 'Ya gadis akan pergi ke kolej!'

Sejak itu, Lukasiak tidak berkongsi terlalu banyak tentang pengalaman kolejnya, tetapi dia menggunakan YouTube untuk menjawab beberapa soalan dan berkongsi bidang pengajiannya. 'Saya akan menulis secara kreatif,' kata Lukasiak dalam video . 'Saya pasti mempertimbangkan untuk beralih kepada pemasaran, dan kecil dalam penulisan kreatif,' tambahnya. Lukasiak menjelaskan bahawa tidak kira apa pun jurusannya, dia mahu belajar dan 'melibatkan penulisan kreatif' dalam sekurang-kurangnya beberapa aspek kerana ia adalah salah satu matlamat terbesarnya untuk menulis lebih banyak buku.

Ini adalah pelajaran terbesar yang telah dipelajari oleh Dance Moms' Chloe Lukasiak

Imej Cindy Ord/Getty

Sebagai seseorang yang telah menghabiskan banyak masa hidupnya di ruang awam, Chloe Lukasiak tahu satu atau dua perkara tentang meragui diri sendiri. Malah, dalam temu bual dengan Vogue Remaja , dia menjelaskan bahawa mempelajari cara untuk yakin benar-benar mengubah hidupnya, dan dia berharap orang lain dapat mempelajarinya daripadanya.

'Apabila saya berada Ibu menari , saya tidak begitu yakin dengan diri saya sendiri,' jelas Lukasiak. 'Saya selalu memukul diri sendiri, benar-benar mengkritik diri sendiri.' Lagipun, guru tariannya keras terhadapnya, jadi Lukasiak pun keras terhadap dirinya sendiri. Tetapi Lukasiak sejak itu telah mengetahui bahawa tidak kira apa yang orang lain fikirkan apabila anda melakukan perkara yang anda suka. Keyakinan pastinya penting, dan Lukasiak juga berkata terdapat perbezaan antara yakin dengan diri sendiri dan sombong. Dia menambah, 'Anda tidak perlu sombong, tetapi anda perlu yakin.' Kata-kata untuk dihayati.